Genel Müdür Vekilimiz Gökhan KANAL, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ALO 181 Çağrı Merkezini ziyaret etti.
Ziyarette, yapılan çalışmalarla ilgili bilgi alan Genel Müdürümüz Gökhan KANAL, çalışanlarla bir araya gelerek sorunları dinledi.
ALO 181 Çağrı Merkezine gelen çağrılara verilen cevapları denetleyen Genel Müdürümüz, yapılan çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Bilindiği üzere Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün çağrı merkezi olan ALO 181, Tapu Müdürlüklerinden işlemler için randevu alınması, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alınması, Kurumumuza görüş, öneri ve taleplerin iletilmesi ile ilgili alanlarda vatandaşlarımıza 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, Ocak 2015’ten bu yana yaklaşık 90.000 çağrıya cevap verdi.
Ziyarete, Genel Müdürümüz Gökhan KANAL ile birlikte Tapu Dairesi Başkan Vekili Adnan KAHVECİ de katıldı.