Eğitim Destek Şube Müdürlüğünün, Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda sonuçlandırılmak üzere görevleri şunlardır:
a) Başkanlığın eğitim hizmetleri ile ilgili bütçe ödeneklerini takip etmek ve gerektiğinde ek ödenek temin etmek.
b) Başkanlığın Eğitim hizmetleri ile ilgili bir sonraki yılın bütçe teklifini hazırlamak ve bütçe çalışmalarına katılmak.
c) Ek ders ücretlerinin tahakkuklarını yapmak ve ödemelerini gerçekleştirmek.
ç) Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü çalışanlarının maaş ödemesi dışındaki mali konuları ile ilgili her türlü iş ve işlemleri yürütmek.
d) Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü bünyesinde görev yapan personele tahsis edilen dayanıklı taşınırların zimmetini yapmak.
e) Merkez Saymanlık Müdürlüğüne üçer aylık dönemler halinde Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğüne gelen ve dağıtımı yapılan malzemelere ait giriş ve çıkış raporlarını bildirmek.
f) Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü zimmetinde bulunan ihtiyaç fazlası taşınır malzemelerin yönetmelik çerçevesinde diğer harcama birimlerine ve başka kurumlara devrine dair işlemleri yapmak.
g) Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki kullanım süresi dolmuş ve kullanılamayacak durumda olan dayanıklı taşınır malzemelerin kayıtlardan düşülmesi işlemlerini yapmak.
ğ) Tapu ve Kadastro Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki taşınırların kayıtlarını tutmak, her mali yılbaşında sayımını yaparak kontrol etmek.
h) Hizmet içi eğitimlerde kullanılmak üzere ders araç ve gereçlerini temin etmek.
ı) Mevzuatın öngördüğü ve Daire Başkanı tarafından verilen diğer işleri yapmak.
Eğitim Destek Şube Müdürlüğü mali konularla ve taşınırlarla ilgili görev ve sorumluluklarını Mali İşler Şube Müdürlüğü koordinasyonunda sonuçlandırır.