Genel Müdürlüğümüzün “Merkez ve Taşra Teşkilatı 2021 Yılı İç Tetkik Planı” kapsamında, Bölge Müdürlüğümüzde 15-19 Mart 2021 tarihlerinde yapılan İç Tetkik neticesinde hazırlanan İç Tetkik Raporunun değerlendirilmesi ile Bölge Müdürlüğümüz ve bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizde Covid-19 kapsamında alınan tedbirler ve yapılan uygulamaların denetlenmesi, ihtiyaçların tespiti için Bölge Müdürlüğümüz Makam odasında; Bölge Müdür V. İnan AYYILDIZ başkanlığında Bölge Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, Şahinbey ve Şehitkamil Tapu Müdürü, Gaziantep Kadastro Müdürü ve Hukuk-Denetim Şube Müdürlüğü personelinin katılımları ile Yönetimi Gözden Geçirme (YGG) toplantısı 02.04.2021 tarihinde saat 10.00 da yapılmıştır.