Vatandaş Memnuniyeti ve Kurumsal İmaj Eğitimi...

21 Eki 2024

Bölge Müdürlüğümüzce Bölge Müdür Yardımcısı ve Kalite Koordinatörü İlyas GEZEN, Tapu Şube Müdürü ve Kalite Sorumlusu İsmail GÖK, Kontrol Mühendisi ve Etik Eğiticisi Mehmet Emin KARCI tarafından vatandaş memnuniyeti anketi sonuçlarına göre vatandaş memnuniyetini ve personel motivasyonunu arttırmak kurumsal imajımıza zarar veren davranışların önüne geçilmesini sağlamak ulusal ve kurumsal etik değerlere uygun davranış modeli oluşturmaya yönelik ders konularını içeren vatandaş memnuniyet ve kurumsal imaj eğitimi kapsamında açılış ve kapsayıcı sunum, motivasyon, kurum kültürü, aidiyet, bağlılık ve sadakat, etik mevzuatı ve kurumsal davranış ilkeleri, kamu görevlilerinin görev ve sorumlulukları, halkla ilişkiler, etkili ve doğru iletişim ve kamusal yaşamda protokol kuralları konularında eğitim verilmiştir.