Vatandaş Memnuniyeti ve Kurumsal İmaj Eğitimi

12 Nov 2024

Bölge Müdür Yardımcılarımız İsmail ÇAKIR, Hasan UZUN, Ekrem ÇALIŞKAN ve Şube Müdürümüz Vuslat BAKAR tarafından vatandaş memnuniyeti anketi sonuçlarına göre vatandaş memnuniyetini ve personel motivasyonunu arttırmak kurumsal imajımıza zarar veren davranışların önüne geçilmesini sağlamak ulusal ve kurumsal etik değerlere uygun davranış modeli oluşturmaya yönelik ders konularını içeren vatandaş memnuniyet ve kurumsal imaj eğitimi kapsamında açılış ve kapsayıcı sunum, motivasyon, kurum kültürü, aidiyet, bağlılık ve sadakat, etik mevzuatı ve kurumsal davranış ilkeleri, kamu görevlilerinin görev ve sorumlulukları, halkla ilişkiler, etkili ve doğru iletişim ve kamusal yaşamda protokol kuralları konularında; 12.11.2024 tarihinde; Bölge Müdürlüğümüz hizmet binasında; eğitim verilmiştir.