Vatandaş Memnuniyeti ve Kurumsal İmaj Eğitimi

30 Oct 2024

            Bölge Müdürlüğümüzce Bölge Müdürümüz Mahir TUNCER, Bölge Müdür Yardımcılarımız ve Şube Müdürlerimiz tarafından vatandaş memnuniyeti anketi sonuçlarına göre vatandaş memnuniyetini ve personel motivasyonunu arttırmak kurumsal imajımıza zarar veren davranışların önüne geçilmesini sağlamak ulusal ve kurumsal etik değerlere uygun davranış modeli oluşturmaya yönelik ders konularını içeren vatandaş memnuniyet ve kurumsal imaj eğitimi kapsamında açılış ve kapsayıcı sunum, motivasyon, kurum kültürü, aidiyet, bağlılık ve sadakat, etik mevzuatı ve kurumsal davranış ilkeleri, kamu görevlilerinin görev ve sorumlulukları, halkla ilişkiler, etkili ve doğru iletişim ve kamusal yaşamda protokol kuralları konularında eğitim verilmiştir.