VATANDAŞ MEMNUNİYETİ VE KURUMSAL İMAJ EĞİTİMİ

01 Nov 2024

Genel Müdürlüğümüz Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında; Bölge Müdürlüğümüz yetki alanında bulunan Tapu Müdürlükleri personeline yönelik “Vatandaş Memnuniyeti ve Kurumsal İmaj" konulu eğitim programı düzenlenmiştir.

Bölge Müdürlüğümüz Konferans Salonunda gerçekleştirilen programda; vatandaş memnuniyeti anketi sonuçlarına göre vatandaş memnuniyetini ve personel motivasyonunu arttırmak, kurumsal imajımıza zarar veren davranışların önüne geçilmesini sağlamak, ulusal ve kurumsal etik değerlere uygun davranış modeli oluşturmaya yönelik olarak; Bölge Müdürümüz Sayın Yücel SERDAR tarafından "Kamusal Yaşamda Protokol Kuralları", Bölge Müdür Yardımcısı Necati COŞKUN tarafından "Kurum Kültürü, Aidiyet, Bağlılık ve Sadakat" ve "Etik Mevzuatı ve Kurumsal Davranış İlkeleri", Şube Müdürü Gökhan ATICI tarafından "Motivasyon", Şube Müdürü Mürsel KARACA tarafından "Kamu Görevlilerinin Görev ve Sorumlulukları", Şube Müdürü İbrahim ŞİMŞEK tarafından "Halkla İlişkiler" ve Şube Müdür Vekili Tuncay KAPUCUOĞLU tarafından "Etkili ve Doğru İletişim" konularında eğitim verilmiştir.