Personel ve Koordinasyon Şube Müdürlüğü

    Görevleri

  • T.B.M.M.’den, Başbakanlıktan ve diğer Bakanlıklardan Genel Müdürlüğümüze intikal ettirilen yazılı ve sözlü soru önergeleri ile araştırma, soruşturma ve gündem dışı görüşme konuları ile Milletvekillerinin taleplerini cevaplandırmak,
  • Başkanlığa ait genelge ve iç talimatları hazırlamak, ilgili birimlere duyurmak 
  • Başkanlık yapısında oluşacak değişiklikler, birim oluşturulması ve kaldırılması çalışmalarını koordine etmek, yazışmaları yürütmek ve raporları hazırlamak,
  • Başkanlığın ihtiyacı olan demirbaş ve sarf malzemelerini temin etmek, satın almak ve bunlara ait tahakkuk işlemlerini yapmak.
  • Başkanlık taşınır kayıtlarını tutmak ve takip etmek,
  • Başkanlık mutemetlik hizmetlerini yürütmek,
  • Başkanlık personelinin geçici ve sürekli görev yolluklarıyla ilgili işlemleri yapmak,
  • Evrak, yazışma, koordinasyon ve birim arşivi iş ve işlemlerini yürütmek,
  • Yayın abone ve postalama işlerini yürütmek
  • Başkanlık imza yetkililerin deki değişikliklerin Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sisteminde (KAYSİS) İmza Yetkilileri Modülüne (İYEM) girişlerini yapmak.
  • Başkanlık alt birimlerinin amir/sorumlularında ki değişiklikler ile Başkanlık personelinin; Başkanlığın hangi biriminde görevli olduğuna dair bilgilerin, kullandığı izinlere dair bilgilerin ve sendika bilgilerinin Yönetim Bilgi Sistemine girişleri yapmak.
  • Başkanlık personelinin göreve başlama ve görevden ayrılmalarına dair yazışmaları yapmak.
  • Diğer personel işlemleri ile idari iş ve işlemleri yürütmek,