İşlem Belgeleri Kontrol Formu

            AÇIKLAMALAR

  • İşlem belgeleri kontrol formuna aşağıdaki linkten ulaşılabilir.
  • Fiziki belge üretilmeksizin yalnızca elektronik formun kullanılması gerekmektedir.
  • Uygulamada online formun açıklamalar bölümüne her müdürlüğe ayrı ayrı olacak şekilde girişleri yapılacaktır.
  • İşaretli (*) alanların doldurulması zorunludur. Eksiklik olması veya boş bırakılması durumunda kayıt işlemi gerçekleşmemektedir.
  • Veri girişleri yapıldıktan sonra sayfa sonundaki "GÖNDER" tuşuyla başka işleme gerek kalmaksızın form gönderimi sağlanacaktır. 
  • Hatalı giriş olması durumunda yeniden giriş yapılabilir, açıklama kısmında belirtilebilir. Veri girişleri düzenli incelenmektedir.
  • 4 aylık dönemde 1. 2. grup TM için en az 100 adet, 3. 4. grup TM için en az 50 adet​​​​​​ işlem seçilerek gerekli tespitler yapılacaktır.
  • Kontrol için seçilen işlemlerin sıralı olmaması gerekmektedir. Farklı işlem türlerine ait farklı zamanlardaki işlemler seçilmelidir.
  • İncelenmek üzere seçilen işlemlere haciz, i.haciz, haciz terkin, e-terkin işlemleri dahil değildir!
  • Denetimlerin yapıldığı sırada online formun doldurulması mümkündür. Form sürekli aktif durumdadır.
  • Online sorulara ve kontrol adetlerine yönelik gerekli hallerde değişiklik yeni bir duyuru yapılmaksızın Başkanlığımızca yapılabilir.
  • Yeni bir duyuru yapılmaksızın açıklamalara dikkat edilmesi gerekmektedir. 
  • Giriş adresinde geçici hata oluşabilmektedir. Hata alınması durumunda Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanlığı Bilgi İşlem Merkezi ile irtibata geçiniz.
  • Müdürlük toplam ve ayıklama tasnif yapılan yevmiye sayıları Mülga 2017/3 sayılı genelge tarihine kadar olacak şekilde bildirilmelidir.
  • FORM'da değişiklikler yapılmıştır. Düzenleme tarihi: 12.07.2024 (Önceki düzenleme tarihleri 20.10.2020, 25.01.2022, 06.10.2022, 22.03.2024, 18.09.2024)

          Sayfaya gitmek için tıklayınız!