Genel Müdürlüğümüz personeline yönelik olarak Ankara Üniversitesi Sınav Yönetim Merkezi (ASYM) tarafından 11.11.2017 tarihinde yapılan Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına ilişkin sınav sorularının cevaplarını da ihtiva eden sınav kitapçıkları Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği’nin 12 nci maddesinin birinci fıkrası gereğince aşağıya eklenmiştir.
Sınav sorularına itirazlar; anılan yönetmelik hükmü ve ASYM tarafından yayımlanan sınav kılavuzu gereğince, sınav sorularının yayımı takip eden beş iş günü içerisinde, (14 Kasım 2017 tarihinde başlar, 20 Kasım 2017 tarihinde sona erer) kılavuzda belirtilen usulde hazırlanmış itiraz dilekçesine itiraz ücretinin yatırıldığına dair banka dekontu eklenerek, birim üst yazısı ekinde EBYS üzerinden, doğrudan İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına gönderilmek suretiyle yapılacaktır.
Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. Kimlik Numarası, imza, adres ve banka dekontu olmayan, EBYS üzerinden gönderilmeyen, posta, faks ve eposta gibi yöntemler ile gönderilen dilekçeler ve EBYS üzerinden oluşturulmakla birlikte en geç 20 Kasım 2017 günü paraf/imza/onay sürecini tamamlaması nedeniyle İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına intikal etmeyen/ettirilmeyen dilekçeler dikkate alınmayacaktır.
Sınava katılan adaylara ilanen duyurulur.