Genel Müdürlüğümüzün “Merkez ve Taşra Teşkilatı 2022 Yılı İç Tetkik Planı” kapsamında, Bölge Müdürlüğümüzde 14-18 Şubat 2022 tarihlerinde yapılan İç Tetkik neticesinde hazırlanan İç Tetkik Raporunun değerlendirilmesi ile Bölge Müdürlüğümüz ve bağlı Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizde yapılan uygulamaların denetlenmesi, ihtiyaçların tespiti için Bölge Müdürlüğümüz toplantı salonunda; Bölge Müdür V. Soner Süleyman GÜRLEK başkanlığında, Bölge Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, Şahinbey ve Şehitkamil Tapu Müdürü, Gaziantep Kadastro Müdürü ve Hukuk-Denetim Şube Müdürlüğü personelinin katılımları ile Yönetimi Gözden Geçirme (YGG) toplantısı 09.03.2022 tarihinde saat 14.00 da yapılmıştır.