GÖREVDE YÜKSELME VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ

31
Aralık
2015

Başvurular Personel Bilgi Sistemi (http:/personel.tkgm.gov.tr) üzerinden yapılacaktır.  Başvuru usul ve esaslarına dair detaylı bilgiler ekli duyuruda verilmiştir.

Personel tarafından tereddüt edilen ve sıkça soru konusu edilen bazı konulara aşağıda açıklık getirilmiştir.

1)      Tapu Müdürü ve Tapu Sicil Müdür Yardımcısı unvan değişikliği sınavına 18/4/1999 tarihinde memur olarak görev yapan ve iki yıllık yükseköğretim kurumlarından mezun olan personel yükseköğrenimini 18/4/1999 tarihinden önce veya sonra tamamlamış olmasına bakılmaksızın Yönetmeliğin geçici 1 nci maddesinin birinci fıkrası gereğince başvuru yapabilir.

2)      Tapu Sicil Müdür Yardımcılığı unvan değişikliği görevde yükselme sınavına başvuru yapabilmek için aranan merkez ve taşra teşkilatında 4 yıl çalışmış olma şartındaki 4 yıllık süreye Sözleşmeli Personel statüsünde Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü merkez ve taşra teşkilatında çalışılan süreler dahildir. 4 yıllık sürenin tamamının aynı unvanda geçirilmiş olması zorunluluğu yoktur.

3)      Başvurular 12 Ocak 2015 Pazartesi günü Saat: 16:00'da sona erecektir. Anılan tarihine kadar Personel Bilgi Sistemi (http://personel.tkgm.gov.tr) üzerinden mesai saatleri dışında ve tatil günleri de başvuru yapılabilecektir. Başvurular yalnızca Tapu Kadastro Bilgi Sistemi (TAKBİS) ağına bağlı bilgisayarlardan yapılabilmektedir.

4)      Her unvan için sınav konuları duyuruda belirtilmiş olup, sınava girecek personel yalnızca ilan edilen sınav konularından sorumludur. İlan edilen sınav konuları dışında mülga yönetmelikte bulunan genel konulardan (yazışma kurulları, inkılap tarihi, halkla ilişkiler vs. ) soru sorulmayacaktır.

5)      Gerek görevde yükselme ve gerekse unvan değişikliği için başvuran ve şartları tutan tüm personel sınava çağrılacaktır.

Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği ile ilgili üst yazı ve ekleri için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız...