Bölge Müdürlüğümüzde kurumsal süreçleri ve prosedürleri gözden geçirmeye, analiz etmeye ve iyileştirilmeye yönelik gerçekleştirilen “Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkiki” 05 Haziran 2023 tarihinde açılış toplantısı ile başlamıştır. Bölge Müdürümüz Sayın Ömer AY’ın makamında ağırladığı Baş Tetkikçiler Bahadır GÖRGEÇ, Fatma DAĞLI ve Şahin YALÇIN akabinde Bölge Müdürlüğümüze bağlı Merkez Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde iç tetkik çalışmalarında bulunmuşlardır. 2023 yılı iç tetkik programı kapsamında; Beyşehir Tapu Müdürlüğü, Doğanhisar Tapu Müdürlüğü, Hüyük Tapu Müdürlüğü, Akşehir Tapu Müdürlüğü, Kadınhanı Tapu Müdürlüğü, Kazımkarabekir Tapu Müdürlüğü, Karaman Tapu Müdürlüğü, Karaman Kadastro Müdürlüğü, Aksaray Tapu Müdürlüğü ve Aksaray Kadastro Müdürlüğü, Ağaçören Tapu Müdürlüğü, Sultanhanı Tapu Müdürlüğü, Ortaköy Tapu Müdürlüğü, Konya Kadastro Müdürlüğü, Bölge Müdürlüğü ve Merkez ilçe Tapu Müdürlükleri olan Selçuklu, Meram ve Karatay Tapu Müdürlükleri Türk Standartları Enstitüsü tarafından gerçekleştirilecek 2023 yılı tetkikine hazırlık çalışmaları kapsamında denetime tabi tutulmuştur. Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkiki 09 Haziran 2023 tarihinde Bölge Müdürümüz Sayın Ömer AY başkanlığında gerçekleştirilen kapanış toplantısında İç Tetkik Raporunun değerlendirilmesi ile sona ermiştir.
İç tetkik süreci ile birlikte TS EN ISO 9001:2015 uyumunda istenilen teknik özelliklere uygun olarak yürütülen çalışma ve faaliyetlere yön verilmesi, Kalite Yönetim Sisteminin benimsenmesi, sürecin modern yönetim anlayışı doğrultusunda gözden geçirilmesi ve personel motivasyonun beklenilen düzeye ulaştırılması hususlarında Kurumumuzun sürekli iyileştirme politikasına katkı sağlanmıştır. Bölge Müdürlüğümüze Kalite Yönetim Sistemi kapsamında sunmuş oldukları değerli katkılardan dolayı Baş Tetkikçilerimize teşekkür ederiz.