KPSS 2014/1 ile ÖSYM’ce Kurumumuza yerleşen adayların atamalarının yapılabilmesi için aşağıda istenilen belgelerin 07/07/2014 – 18/07/2014 tarihleri arasında Saat 17:00’ye kadar Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına (Dikmen Cad. No:14 Bakanlıklar/ANKARA) elden teslim etmeleri gerekmektedir.
İSTENİLEN BELGELER :
1- Askerlik Belgesi Fotokopisi (Terhis, Tecil veya Muaf olduğuna dair)
2-4 Adet Fotoğraf (Yeni Çekilmiş)
3- Diploma Fotokopisi (2 Adet)
4- KPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)
5- Personel Beyan Formu
6- Personel Bilgi Formu
7- Mal Bildirimi Formu
8-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi
NOT: Yukarıda istenilen belgeler için adaylara ayrıca yazılı tebligat yapılmayacak olup 5-6-7 ve 8. sıradaki belgeler www.tkgm.gov.tr internet sayfasının İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı/Formlar bölümünden temin edilecektir.
ÖNEMLİ UYARI: 1-Kurumumuz emrine yerleşen Adayların ataması yapıldıktan sonra kendilerine yazılı tebligat yapılacaktır.
2-Bilgisayar İşletmeni olarak yerleşen Adaylar M.E.B. Onaylı Bilgisayar Sertifikası veya Bilgisayar dersi gördüğünü gösterir bir belge ibraz etmesi gerekmektedir.