TUSAGA-Aktif Sistemi ürün taleplerime ilişkin oluşturduğum siparişlerim için Banka Ödeme Belgesini (dekont) sisteme yükleme esnasında sıkıntı ile karşılaşıyorum. Ne yapmalıyım?

Accordion Menü
Body

Zaman aşımı problemi yaşanıyor olabilir. TUSAGA-Aktif Sistemi Web Portalı oturumunuzu kapatıp tekrar açmayı deneyiniz.

Siparişler sayfasında bulunan en son siparişinizi silip, oturumunuzu kapatıp açarak tekrar siparişinizi oluşturunuz.

Siparişler sayfasında aynı anda birden farklı tür de ürün siparişiniz var ise tek tür ürün seçerek siparişinizi veriniz.

Yüklemek istediğiniz dekont belgesinin uzantısını ve formatını kontrol ediniz.

Siparişleriniz ve ödemeleriniz ile ilgili tereddüt yaşamanız halinde; 444 4677 kullanıcı destek hattı ile irtibata geçiniz.