Teftiş Kurulu Başkanlığınca müfettişlere yönelik her yıl düzenlenen Teftiş Kurulu Başkanlığı “2024 Yılı Koordinasyon Toplantısı” 22 Nisan 2024 Pazartesi günü yapıldı.
Toplantının öğleden önceki bölümünde Tapu Dairesi Başkanı Hasan ÇELİK ve Kadastro Dairesi Başkanı Mustafa ASLAN, başkanlıklarının çalışmaları, projeleri ve kurumsal hedefler hakkında müfettişlere sunum yaptı.
Toplantının öğleden sonraki bölümüne Genel Müdürümüz Mehmet Zeki ADLI ve Genel Müdür Yardımcımız Metin BEYAZ, Teftiş Kurulu Başkanı Aytuğ YAKAR ve Ankara'da bulunan müfettişler katıldı. Toplantı öncesinde tarihî Demirtepe Ek Hizmet binasını gezen Genel Müdürümüz uzun yıllar Kadastro Lisesi olarak hizmet veren binanın kurumumuz ile özdeşleşen sembol binalardan biri olduğunu dile getirdi.
Toplantının açılış konuşmasını yapan Teftiş Kurulu Başkanı Aytuğ YAKAR, konuşmasında Teftiş Kurulunun çalışmalarına ve müfettiş raporlarının gereğinin yapılmasına verdiği önem ve destekten dolayı Genel Müdürümüze teşekkür etti. Ayrıca Teftiş Kurulu Başkanlığının 2023 yılı faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve 2024 yılı çalışmalarının planlanması konulu bir sunum gerçekleştiren Aytuğ YAKAR, sunumunda Teftiş Kuruluna yansıyan sorunlara ve çözümüne ilişkin önerilere yer verdi.
Ardından müfettişlerle söyleşi yapan ve müfettişler ile görüş alış verişinde bulunan Genel Müdürümüz, Teftiş Kurulunun kurumun en köklü ve yetkin birimlerinden biri olduğuna ve müfettişlerin raporlarının önemine dikkat çekerek müfettişlerin teşkilatın tüm birimlerinde yaptıkları görevler sırasında gördükleri iyi uygulama örnekleri ve sorunları Genel Müdürlüğe yansıtmalarını istedi. 2024 yılı Taşra Teftiş Programına başlayacak müfettişlere yapacakları teftişleri rehberlik anlayışıyla gerçekleştirmelerini isteyerek teftiş programının müfettişlere ve kurumumuza hayırlı olmasını diledi.
Genel Müdürümüzün ayrılmasından sonra Teftiş Kurulu özel oturumu gerçekleştirildi. Oturumda Teftiş Kurulu Başkanı Aytuğ YAKAR müfettişlerle bir söyleşi ve görüş alışverişi gerçekleştirdi.