Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü

Bilgi İşlem Şube Müdürlüğünün görevleri şunlardır;

a) İlk atama, yeniden atama ve kurumlar arası nakil suretiyle ataması yapılan personelin elektronik ortamda tutulan her türlü bilgilerinin girişlerini yapmak, ıslah, terfi, onay iptali, terfi düzeltme listesi, başka kurumdan nakil, istifa (askerlik, şahsi, seçim), müstafi, kadro tahsisi, unvan değişikliği, asalet tasdiki, tahsil terfi, ücretsiz izin onaylarının bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

b) Personelin göreve başlama, görevden ayrılma bilgileri, teşekkür, takdir, başarı belgesi ve aylıkla ödüllendirmeler gibi belgeleri ile resimlerinin bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

c) Personele ilişkin eğitim, hizmet içi eğitim ve kurs bilgilerinin bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

​​​​​​​ç) Personele ait tüm özlük bilgileri (askerlik, dil, itibari hizmet, nüfus ve bakmakla yükümlü, tahsil, tazminat, iletişim vb.) ve emekli sicil numaralarının bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

​​​​​​​d) Evlenme, boşanma, mahkeme kararı gereğince ad ve soyadı değişikliği belgelerinin bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

e) Personelin daha önce bilişim sistemlerine aktarılmış özlük bilgilerinin doğruluğunu kontrol etmek, hatalı kayıtların güncellemesini yapmak.

f) Görevden uzaklaştırma, memuriyetten men, devlet memurluğundan çıkarma ve göreve iade olurlarının bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

g) Başkanlık işlemleri ile Kurum personeline ait her türlü bilgileri halen mevcut veya ileride geliştirilecek yazılımlar aracılığı ile bilgisayar ortamına aktarmak, ilgili mevzuatı uyarınca öngörülen bilgileri diğer kurumlara aktarmak veya diğer kurumların yazılımları aracılığı ile ilgili bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

​​​​​​​ğ) Sosyal Güvenlik Kurumu Hizmet Takip Programına (HİTAP) yapılan veri aktarımlarını takip etmek ve eksikliklerini tamamlamak.

​​​​​​​h)  Başkanlıkta göreve başlayan ve görevden ayrılan personele ait bilgilerin, Sosyal Güvenlik Kurumunun Sigortalı İşe Giriş ve İşten Ayrılış Bildirgesine girişini yapmak.

​​​​​​​ı) Başkanlık imza yetkililerindeki değişikliklerin Elektronik Kamu Bilgi Yönetim Sistemi’nde (KAYSİS) İmza Yetkilileri Modülü’ne (İYEM) girişlerini yapmak.

​​​​​​​i) Kamu görevinden çıkarılan personel ve Genel Müdürlükte görev yapan engelli personel bilgilerinin ilgili kurumların bilişim sistemlerine girişlerini yapmak.

j) Personel özlük kayıtlarının elektronik ortamda tutulmasına dair bilişim sistemlerinde Başkanlık tarafından tanımlanması öngörülen kullanıcı yetkilerini ilgili makamlardan olur almak suretiyle tanımlamak.

k) Yönetim Bilgi Sistemi uygulaması ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.

l)  Şube Müdürlüğünün görev alanı ile ilgili müracaat, şikâyet ve bilgi edinme başvurularını cevaplamak.

m) Mevzuatın öngördüğü ve Daire Başkanı tarafından verilen diğer işleri yapmak.